AAH! Blog

Sajam turizma: 1.100 izlagača iz 50 zemalja

Međunarodni Sajam turizma u Beogradu, koji će biti održan od 19. do 22. februara, okupiće oko 1.100 izlagača iz 50 zemalja, a ovogodišnja zemlja partner su Ujedinjeni Arapski Emirati (UAE).

‘Gostovanje Emirata moglo bi da doprinese boljem pozicioniranju turističke ponude Srbije na području Bliskog istoka’, smatra direktorka Turističke organizacije Srbije Gordana Plamenac

Pod sloganom ‘Iskoristi trenutak’ u šest izložbenih hala Beogradskog sajma okupiće se najznačajnije turističke organizacije, agencije, turoperatori, predstavnici hotela, planinskih centara, banja, jezera, gradova, regija i zemalja sa svih koninenata i ponuditi posetiocima aranžmane za predstojeću turističku sezonu. 

Zemlja partner ovogodišnjeg Sajma turizma, UAE, predstaviće kulturne znamenitosti i atrakrivnu turističku ponudu a njihov nastup na sajmu biće u duhu raskoši i sjaja kojom odiše ova zemlja, najavili su organizatori sajma. 

Zahvaljujući vizionarskoj izgradnji, fantastičnim arhitektonskim projektima i napretku, bogati i raskošni Emirati jedna su od najatraktivnijih turističkih destinacija u svetu. 

Na ovogodišnjem sajmu prvi put će se predstaviti jedno od najlepših ostrva Kariba – Jamajka.



Značaj ovogodišnjeg Sajma turizma, pored uspešnog komercijalnog aspekta – prodaje turističkih aranžmana i promocije poslovnog imidža izlagača, biće i unapređenje biznis segmenta ijačanje poslovne posete

Sajam turizma biće mesto direktnih susreta poslovnih ljudi iz sektora turizma, ugostiteljstva, hotelijerstva, opreme za hotele i restorane i industrije vina. 

Organizatori su planirali da se u prepodnevnim satima odvijaju poslovni sastanci i posete, dok su popodneva rezervisana za zabavne sadržaje i promocije. 

Beograd, kao prestonica i evropski centar, ne prestaje da se usavršava, grade se i otvaraju novi hoteli, raste broj turističih poseta i obilazaka, a zahvaljujući boravku stranih gostiju na Sajmu turizma grad će generisati oko 15.000 noćenja. 

Posebno sadržajne nastupe na Sajmu turizma pripremile su Turistička organizacija Srbije i Turistička organizacija Beograda, koje se mogu smatrati domaćinima manifestacije.



Predstavljanje Srbije kao zemlje pogodne za investicije, poslovne susrete, kongrese i seminare, ali i za obilazak, odmor, rekreaciju i oporavak, adrenalinske avanture, šoping i zabavu jedan je od najvažnijih ciljeva sajma. 

Turistička organizacija Beograda će sa Sekretarijatom za privredu grada Beograda i Privrednom komorom Beograda predstaviti zajednički projekat i saradnju u oblasti podsticanja razvoja ruralnog turizma. 

Na sajmu će se Beograd promovisati kao poslovna ‘city break’ destinacija. 

Pod sloganom ‘Taste Serbia’, poslednji dan Sajma turizma, nedelja 22. februar, osmišljen je kao sveobuhvatna prezentacija Srbije i Beograda u hali 4 Beogradskog sajma

Tada će posetioci moći da uživaju u ukusima i mirisima gastronomske ponude svih krajeva Srbije, kao i beogradskih opština u okviru zajedničkog nastupa. 

Istovremeno sa Sajmom turizma organizuju se još tri manifestacije koje turizam čine potpunim –Međunarodni sajam opreme za hotelijerstvo i ugostiteljstvo HORECASajam vina BeoWine i Sajam suvenira.


Shopping Basket