‘Playboy’, magazin za odrasle koji je još 1953. lansirao provokativnu fotografiju Merilin Monro na svojoj naslovnoj stranici, najavio je da će prestati da štampa fotografije potpuno golih žena. Ova odluka je došla nakon sastanka uređivačkog tima sa osnivačem Hju Hefnerom.
Počev od marta, štampano izdanje ‘Playboy’ magazina će i dalje imati fotografije devojaka u provokativnim pozama, ali one više neće biti bez odeće.
Prvi čovek magazina Skot Flanders objašnjava da su ovakve fotografije ‘passe’ u internet dobu kada ste ‘samo jedan klik daleko od toga i to besplatno’
Kako piše ‘Business Insider’, ovo je veliki korak za magazin koji je slavu stekao upravo kršeći tabue ali ‘Playboy’, zahvaljujući internetu i dostupnosti koju je doneo, prodaje sve manje i manje kopija svojih časopisa. Prodaja je pala sa 5,6 miliona u 1976. na svega 800.00 danas.
Uz to, kako bi mogao da ‘prođe’ na društvene mreže kao što su ‘Facebook’, ‘Twitter’ ili ‘Instagram’ magazin je već morao da napravi određene ustupke i da sadržaj prilagodi kako bi bio dovoljno ‘pristojan’ za njih.
Izvor: ekapija.com