Mesto broj 5 – 1979 Gelandewagen (G-Klasa)
Automobil koji je napravljen za potrebe nemačke armije kao lako vozilo za borbu (nemačka verzija Jeep-a). Model nije uspeo da se dokaže u borbi, jer je izabrana jeftinija verzija koju je ponudio Volkswagen. Ipak, u svetskoj automobilskoj industriji prisutan je i dan danas. Prepoznatljiv kockasti dizajn je postao ikona kako luksuza tako i off-road kvaliteta. Sa početnom cenom oko 100.000 dolara spada među najskuplje SUV-jeve koje možete videti na putu.
Mesto broj 4 – 2004 CLS
CLS je bio, i još uvek je, revolucionarni koncept vozila. Ima spušten krov, kao kod sportskih automobila ili kupea, ali i četvoro vrata, tj. vrlo upotrebljivu zadnju klupu (na kojoj doduše ima prostora samo za dvoje ljudi). Nakon izlaska CLS-a drugi proizvođači (Maserati, Porše, Aston Martin…) bili su primorani da izbace modele za više od dvoje ljudi kako ne bi bili u potpunosti izbačeni sa tržišta sportskih automobila.
Mesto broj 3 – 1963 600 Pullman
Šta imaju zajedničko Koko Šanel, Hju Hefner, Elizabet Tejlor, Džon Lenon, Aristotle Onassis, Džek Nikolson, Fidel Kastro i Pol Pot? Da, to je Mercedes-Benz 600 Pullman, model iz 1963. godine. Prvi automobil sa hidrauličnim krovom, prozorima, gepekom i vratima. Proizvedeno ih je samo 3.000 komada. Prethodnika današnjeg Majbaha krasila je i najsnažnija sirena na tržištu.