Izrada unikatnih, personalizovanih parfema za pojedinačne kupce nije nikakva novina. Radile su to mnoge firme. Međutim, izrada ličnog parfema po DNK kodu naručioca jeste sasvim inovativno i revolucionarno rešenje.
Parfemi i kolonjske vode My DNA Fragrance plasirane su na tržište prošle godine. Ukazujući na činjenicu da se na sadašnjem svetskom tržištu nalazi oko 30.000 marki parfema, tvorci My DNA Fragrance proizvoda kažu da je upravo kupac onaj ko čini njihov parfem jedinstvenim, obećavajući da se nikada više neće desiti da uđemo u prostoriju i na nekoj drugoj osobi osetimo miris koji i sami nosimo. Naravno, ako se opredelimo za My DNA Fragrance.
Oni koji se odluče na izradu ovakvog parfema dobijaju paket sa opremom za uzimanje brisa unutrašnje strane obraza, koji se šalje u laboratoriju na DNK analizu. Po izradi DNK profila, pristupa se formulisanju parfema, jedinstvenog i neponovljivog.
Parfem se dostavlja kupcu na kućnu adresu, u aluminijumskim bočicama od 120 ml kako bi se miris što duže očuvao. The DNA Fragrance osmislio je i čitavu kolekciju bočica od raznih materijala koje se mogu dodatno naručiti za čuvanje mirisa.
Pošto svako ima jedinstveni DNK kod, proizvođač ovog parfema garantuje da se nikad neće proizvesti dva ista mirisa i da će kupci za sobom uvek ostavljati njima osobeni mirisni trag.
Projekat svakako jeste revolucionaran i izazovan. Hoće li ga šira javnost prihvatiti? To ostaje da se vidi. Ukoliko koncept zaživi, industrija parfema imaće u budućnosti sasvim drugu dimenziju.
Pogledajte detalje: http://www.mydnafragrance.com/perfume/