AAH! Blog

ladygaga

Ekskluzivni roze Lejdi Gage i Dom Perinjona

Najspektakularnija saradnja muzičkih i vinskih brendova 2021. godine teško da će biti nadmašena do januara: Lejdi Gaga i Dom Perignon objedinili su snage u promociji ekskluzivne linije roze šampanjca. Tajming promocije koincidira sa objavljivanjem novog albuma Lejdi Gage po imenu Chromatica, a fotograf Nik Najt pobrinuo se da stvori dekadentan i raskošan vizuelni identitet kampanje koja u potpunosti odgovara duhu čuvenog šampanjskog brenda i ličnosti pop ikone.

 

ladygaga

 

Kampanja po imenu The Queendom slavi poziciju Lejdi Gage kao globalne kraljice pop muzike, a centralni elementi promocije su naročito dizajnirana boca šampanjca kao i skulptura u obliku roze vela koja služi kao kutija za bocu. Što se vina tiče, u pitanju je roze izdanje Dom Perinjona iz 2005, koje je proteklih godina oduševilo vinske kritičare, među kojima je i Džejms Sakling:

– Neverovatno dobro vino. Izuzetno je suptilno i intenzivno, sa aromama breskvi, jagoda i šlaga, uz dodatak latica ruže i kompota od bresaka. Srednjeg je do punog tela, sa ultrafinim taninima sa dodirom svile. Završnica traje više minuta – napisao je Sakling, podarivši vinu kosmički visoku ocenu od čak 99 poena.

Broj skulptura i boca ograničen je na 110, a kuća LVMH i brend Dom Perignon opredelili su se da sav profit upute na račun humanitarne fondacije Born This Way koju vode Lejdi Gaga i njena majka.

– Uvek sam mislila da je Dom Perignon simbol stvaralačkog duha. Nema pravila, osim jednog: nikada ne prestani da težiš ka zvezdama – rekla je Lejdi Gaga povodom promocije ovog ekskluzivnog vina čija cena nije javno dostupna.

 

Izvor: www.vinoifino.rs

Shopping Basket